Oh! Snap in the s k y


(menghayati keindahan langit ciptaan Tuhan)










" Sesungguhnya dalam penciptaan langit dan bumi, dan silih bergantinya
malam dan siang terdapat tanda bagi orang-orang yang berakal. "


" (Iaitu) orang-orang yang mengingati Allah semasa mereka berdiri atau
duduk atau dalam keadaan berbaring sambil mereka memikirkan tentang
penciptaan langit dan bumi (seraya berkata): Ya Tuhan kami!
Tidaklah Engkau menciptakan benda-benda ini dengan sia-sia.
Maha Suci Engkau, maka peliharalah kami dari azab neraka. "


[Surah Ali-'Imran ; 190~191]


*gambar kat atas ni aku tangkap tyme balik China masa raya ke-tujuh lepas..

21 KRITIKAN KAW-KAW:

khairul | October 26, 2011 at 10:50 AM

dh lama aku x naik flight nih

DianaAzis | October 26, 2011 at 10:54 AM

sangat cantik... memang indah ciptaan tuhan...

Syafiq Ahadin | October 26, 2011 at 10:56 AM

oh. ingatkan nak balek m'sia bercuti.

Azhafizah[フィザ] | October 26, 2011 at 11:46 AM

indah ciptaan-Nya..

ctk | October 26, 2011 at 11:52 AM

indahnyer ciptaan tuhan :)...
boley ae amek gambar? ct naik aritu,
tkot2 nk amek gamba..huhu..ruginyer..

✿ cik pieQa ✿ | October 26, 2011 at 11:53 AM

bila duduk atas kapal tengok awan, rasa kerdil je diri neyh.

trus insap bila tengok kebesaran Allah (-.-)

Lydia Miza(Aidyl Azim) | October 26, 2011 at 12:54 PM

cantik langit cerah..awan beralun.suka tgk

zureen | October 26, 2011 at 1:10 PM

bestnyaaa! :)

husnul.laili | October 26, 2011 at 1:23 PM

cantikk sangatsangat awann neh. :D
indahnyaa ciptaan Allah Taala. ((:

Cik Tetra | October 26, 2011 at 1:53 PM

awesome!!!

Rain | October 26, 2011 at 2:56 PM

isk.. nape bukan kita dua yang naik feijie tu?

+.+

yusuflaili | October 26, 2011 at 3:38 PM

Salam;
bertapa kerdilnya kita disisi Allah...!!

Puan Kutu | October 26, 2011 at 3:54 PM

cantik sgt..en suami suka betul dengan awan..bila tengah drive nmpk awan cantik jer msti snap picture.hehe.tp sy peminat bintang..suka tgok bintang berkedip di malam hari..:)

YOUsoF | October 26, 2011 at 4:50 PM

SubhanAllah.. Masa ni dekat ruang udara mana Fik?




Banyakkan makan kismis, insyaAllahm mudah nak ingat nama anak² buah kau.. ;D

tiefazatie | October 26, 2011 at 5:06 PM

wah.sempat je snap eh..
tp mmg cantik pun..hee

biskut chipmore | October 26, 2011 at 8:48 PM

sempat snap.. cantiknya pemandangan~

Miss Eiza | October 26, 2011 at 11:20 PM

dtg melawat encik fiq...heee~

wawa wadzir | October 27, 2011 at 10:14 AM

besh kalau naik flight siang2..kalau malam gelap jela..hehe ^^

I wong (依之汉) | October 27, 2011 at 11:30 PM

teringat aku pulak flight masa aku nak pergi Taiwan. First time naik flight... cuak gak. Huhuhu..

Tapi macam gambar tuu... terasa tenang jer lihat langit...

Thanks 4 reminding the beauty creation of Allah.

Fatin Sallehuddin | October 28, 2011 at 11:06 AM

wah cantek2 ! indahnya ciptaan Allah :)

oranglidi | October 28, 2011 at 8:05 PM

peh. lama aku x naek kapal terbang. kapal tak terbang lagi la lama x naek.

Post a Comment

Oh! Cukai letrik 6% tidak dikenakan ketika mengomen.