Oh! Ragam Chopsticks


(entry kontot atau pendek katanya.. ya, aku amat pemalas)


15 KRITIKAN KAW-KAW:

bella luna | September 21, 2011 at 5:21 PM

perlu ke pakai chopsticks,pakai tgn lagi laju,hehe

yayqah | September 21, 2011 at 5:33 PM

Hahaha. "give up, use fork" like it. >.< I already give up since the first step. arghh =..=

Puan Kutu | September 21, 2011 at 10:55 PM

haha sy pilih no6 saja..

Abang Long | September 21, 2011 at 11:43 PM

hahaha..

Cik Jingga | September 22, 2011 at 4:50 AM

guna tangan suda.. hahahha

I wong (依之汉) | September 22, 2011 at 7:12 AM

Hah!? Senang. LoL.

Aku pun mula-mula guna chopstik salah cara. Lepas tu ada kawan cina aku ajar cara guna chopstik dengan betul. Sekarang nak ambil nasi gitu jer dengan chopstik.

khairul | September 22, 2011 at 9:52 AM

bro mesti cekap guna chopstick ni kan

caliph shuriken | September 22, 2011 at 10:47 PM

dh lama x pakai chopsticks ni sjak blk keje kt hometown, huh...

miza lafvalisz | September 24, 2011 at 12:53 PM

suke pakai tangan jew...tp mcm nk try pakai chopstick nie plak..hehe..

Kho Ara | September 26, 2011 at 3:08 AM

failll....guna tgn je cepat sket..hihi

Xavi De | September 27, 2011 at 10:55 PM

haha...yg last tu mmg terbaek..:p

YOUsoF | September 28, 2011 at 11:22 PM

LOL...



Kita patut bersyukur nenek moyang kita tak biasa gunakan chopstick.. ;D

aNak ChE mE | October 1, 2011 at 4:51 PM

lebih baik no.6 tros... hahhaha

Hidayati | October 1, 2011 at 11:12 PM

Sodap makan pakai chop stick ni. Nak2 lagi kalau makan meehun. Perggg. Ntah dari mana datangnye sedap tu? Sal perasaan akak.., kalau tukar pakai garfu, dah lain pulak rasanya. Tak sesedap masa pakai chopstick.

Amir Baker | October 15, 2011 at 8:58 PM

haha saya tak fail. yayay. Mekasih

Post a Comment

Oh! Cukai letrik 6% tidak dikenakan ketika mengomen.